Net echt : Action cactussen


Cactussen zijn weer helemaal hip. Overal zie ik de echte varianten voorbij komen zonder en met bloemetjes. Jaren geleden had mijn beppe (oma) haar hele vensterbank vol met cactussen. Niet zo kindvriendelijk want er zijn wel neefjes en nichtjes geweest en mijn zusje die ze vast pakten. Auw! Nu was ik laatst in de Action en zag ik dat ze neppe cactusjes verkopen. Super leuk!


Net echt

Oke, je ziet wel een klein beetje dat ze niet echt zijn. De stekels zien er nep uit, maar voor de rest doet hij niet onder voor de echte variant. Om het ' dit-is-een-echte-cactus' effect te verkrijgen kan je de nepperts in potjes gaat zetten en er wat echte aarde boven op doen. De Action heeft ook nog verschillende varianten. Zo heb ik zelf een ronde gekocht zonder bloem en een langere variant met een gele bloem. Mijn favoriet is toch wel de ronde. 


Kind, budget en studentvriendelijk

Deze Action cactussen zijn ook nog eens kindvriendelijk, budgetproof en zeer studentvriendelijk. Geen stekels die prikken, goedkoop en ze hebben geen water nodig om in leven te blijven. Zelf zou ik ze ook heel erg leuk vinden om cadeau te krijgen. Deze leuke nepperts kosten ongeveer €1,30. 

Wat vind jij van deze neppe cactussen?

Share this:

Over ons.

Hi! Wij zijn Saar en Rens, twee twintigplussers uit Friesland. Noord Blauw is de blog waar wij alles op delen wat wij leuk vinden.