Lipsticks opbergen

Sostrene Grene Ik vind het altijd moeilijk om mijn kleine make-up stash netjes te houden. Vaak is het een gigantische bende. En wanneer ik iets echt zoek, kan ik het niet vinden. Ik had vooral moeite met mijn lipsticks vinden. Of ze dwaalden ergens rond onder in de bak waarin ik alles bewaar of lagen zelfs helemaal op een andere plek. 


Søstrene Grene

Søstrene Grene bood voor mij de perfecte oplossing. Søstrene Grene is een Deense winkel met allemaal producten die je niet echt nodig hebt, maar wel heel erg mooi zijn. Voor mijn lipstickprobleem kon ik hier makkelijk terecht. Søstrene Grene heeft namelijk leuke opbergdoosjes die maar €1,89 kosten met een leuke print. Ik heb zelf een doosje gekocht met een marmeren print, maar er zijn er nog veel meer met allemaal andere prints. En in verschillende formaten. Ik heb niet zo veel lipsticks dus een groot opbergsysteem heb ik er niet voor nodig. Het doosje dat ik heb gekozen is dan ook niet heel erg groot. 



Ik vind het zelf wel een voordeel hebben dat het een doosje is in plaats van een plastic lipstickhouder, die Søstrene Grene trouwens ook gewoon verkoopt. De lipsticks worden niet blootgesteld aan de zon dus smelten doen ze niet. Daarnaast is het een vrij compact doosje die niet veel ruimte in beslag neemt. 

Wat wel jammer is, is dat Søstrene Grene in Nederland alleen gevestigd is in Groningen. De doosjes zijn dus niet overal te vinden in deze print. Wellicht zijn er wel andere winkels die soortgelijke doosjes verkopen. 

Hoe bewaar jij je lip producten?

Share this:

Over ons.

Hi! Wij zijn Saar en Rens, twee twintigplussers uit Friesland. Noord Blauw is de blog waar wij alles op delen wat wij leuk vinden.