Workday van Rens


Doordat ik nu stage loop heb ik veel minder tijd om te werken maar afgelopen zaterdag mocht ik weer in de winkel staan. Zoals jullie misschien weten werk ik in een lingeriezaak. Ik vind het heerlijk om in de winkel te werken. Er zijn veel verschillende taken en daarom is geen dag hetzelfde en het contact met de mensen vind ik erg leuk. Het is dankbaar werk, fijn om mensen te helpen en ze een beter gevoel te kunnen geven.

Ik werk sinds juli als algemeen medewerkster in de winkel en in januari kreeg ik een contractverlenging met ook het doel dat ik Bh’s ga verkopen in de toekomst.  Afgelopen zaterdag was het zover dat ik een aantal vrouwen mocht helpen bij het passen. Het is namelijk zo dat ik in training ben om Bh’s aan te kunnen meten. 

Spannend!

Ik vond het spannend! Adrenaline ging door mijn lijf maar ik vond het zo leuk. De vrouwen begonnen weer te stralen toen ze een mooie passende BH aanhadden of een mooie body. Dan begin ik zelf ook te stralen. Ik wist niet direct alle vragen te beantwoorden maar gelukkig keek mijn collega met me mee en beantwoordde zij een aantal vragen. Een aantal vragen waren: ‘Wat is het verschil tussen een Bh met of zonder beugel?’; ‘Kun je beter huidskleur of wit onder lichte kleding dragen?’ of een vraag van mijn collega aan mij: ‘Hoe kun je zien of de cupmaat juist is?’.

Antwoorden schoten door mijn hoofd en ik kreeg ze maar niet van mijn tong gerold. Ik weet eigenlijk alle informatie wel maar doordat ik al een tijdje niet heb gewerkt heb ik het niet meer paraat. Dit maakt mij alleen vastberadener om me er in te gaan verdiepen en te leren.  Het lijkt me ook leuk om deze informatie; alle nieuwtjes en nieuwe collecties op het gebied van lingerie met jullie te delen.


Opgelet

Ik heb een erg leuk nieuwtje dat ik nog even geheim moet houden voor jullie. Dus houd onze blog in de gaten de komende tijd! Het geheim wordt binnenkort onthuld!

Share this:

Over ons.

Hi! Wij zijn Saar en Rens, twee twintigplussers uit Friesland. Noord Blauw is de blog waar wij alles op delen wat wij leuk vinden.