Spring in a Jar Smoothie


Thuis hebben we een blender die meer in de kast staat dan dat hij gebruikt wordt. Super jammer want een smoothie is zo makkelijk om te maken.  En natuurlijk ook ontzettend lekker. GeĂŻnspireerd door de food en fit bloggers die ik op instagram volg ging ik aan de slag. Deze smoothie dronk ik uit mijn Mason Jar van de Hema. Oh, en het rietje komt daar ook vandaan!

Wat heb je nodig?
  • 1/4e Mango
  • 1 Banaan
  • 1/4e Komkommer
  • 1 ananasschijf
  • Een glas kokoswater



Ik begin altijd bij de banaan. Die snijd ik in plakjes en dan doe ik dit meteen in de blender en begin met blenden. Wanneer dit een mooie gladde smots is voeg ik de mango, in blokjes toe, en ook dit blend ik weer samen met de banaan. Snij de komkommer ook in stukjes. Blend de komkommer goed, want bij mijn eerste poging waren de stukjes de grof. Dan een ananasschijf met wat sap toevoegen en blenden. Een glas kokoswater toevoegen, weer blenden en klaar!

Ja, de foto is niet zo mooi, ik weet het :(

Share this:

Over ons.

Hi! Wij zijn Saar en Rens, twee twintigplussers uit Friesland. Noord Blauw is de blog waar wij alles op delen wat wij leuk vinden.